Proč využít naši Interim HR službu?
S naší Interim HR službou získáte nejen odbornou podporu, ale i know-how, které čerpáme z našich bohatých zkušeností s různými firmami. Pomůžeme vám optimalizovat procesy, efektivně řídit personální agendu a podpoříme vás v krizových obdobích, restrukturalizacích nebo v každodenním řízení lidských zdrojů – ať už krátkodobě, nebo dlouhodobě. Tím vám ušetříme čas a zajistíme, že vaše personální procesy budou fungovat hladce a efektivně.
S čím vám můžeme pomoci?
Nábor zaměstnanců
Máte personální agendu zajištěnou, ale nemáte kapacity na nábor nových zaměstnanců?
Rádi za vás převezmeme celý náborový proces – od inzerce, přes výběrová řízení, až po finální nástup nových kolegů do vašeho týmu.
Personální agenda
Postrádáte personalistu na určitou dobu, nebo potřebujete dlouhodobou pomoc?
Pokud si nábor řešíte sami, ale potřebujete pomoc se smlouvami, dokumentací nebo právní agendou, jsme tu pro vás. Sepíšeme pracovní smlouvy a dohody, zajistíme vstupní a výstupní procesy, dohlédneme na lékařské prohlídky i ukončení pracovních poměrů. Pomůžeme vám také s tvorbou nebo aktualizací popisů pracovních pozic, interních směrnic či jiných dokumentů, pokud v daném období řešíte úpravy v organizační struktuře nebo potřebujete jasně nastavit odpovědnosti.
Nábor i personální agenda
Nestíháte jak nábor, tak ani každodenní personální administrativu?
Zajistíme komplexní řešení, kdy pokryjeme jak celý náborový proces, tak i všechny klíčové oblasti personální agendy.
Krizový management a restrukturalizace
Pomůžeme vám zvládnout náročné situace jako jsou hromadná propouštění, reorganizace týmů nebo náhlé odchody klíčových zaměstnanců. Zajistíme hladký průběh změn a podpoříme vás při komunikaci se zaměstnanci i vedením.
HR reporting a analýzy
Potřebujete mít přehled o tom, co se ve firmě děje?
Připravíme přehledné HR reporty – například o fluktuaci, nemocnosti, mzdových nákladech a dalších klíčových ukazatelích. Díky nim bude mít vedení potřebná data pro rozhodování a řízení HR strategie.